Vacature Coördinator leslocatie SeniorWeb De Ronde Venen

Als coördinator leslocatie ben je de contactpersoon voor het verenigingsbureau van SeniorWeb. Dit is een onmisbare functie voor de samenwerking. Je bent verantwoordelijk voor de cursusadministratie, de financiële administratie, en de inroostering van de vrijwilligers. Je bent ook het aanspreekpunt voor de coördinator van Bibliotheek AVV. Bibliotheek AVV wil het aanbod van SeniorWeb in De Ronde Venen zoveel mogelijk gelijktrekken met het aanbod in Stichtse Vecht. Jij wordt hiervoor de contactpersoon.

Kennis, vaardigheden en attitude

• Kennis en interesse: interesse in het organiseren van lokale activiteiten met vrijwilligers op het gebied van digitale onderwerpen.
  • Vaardigheden: affiniteit met administratie, kennis van Office; Organisatorische vaardigheden.
  • Attitude: affiniteit met de doelgroepen vrijwilligers en senioren; gestructureerd, nauwkeurig, analytisch; communicatief, klantgericht, verbindend.

Taken

• Contact houden met het verenigingsbureau van SeniorWeb over organisatorische onderwerpen.
  • Zorgdragen voor het bijhouden van contactgegevens en informatie over het aanbod van de leslocatie op de leslocatie-pagina.
  • Het bijhouden van het bestand actieve vrijwilligers. Dat wil zeggen het aanmelden en afmelden van vrijwilligers bij het verenigingsbureau, rekening houdend met de AVG-richtlijnen.
  • Deelnemen aan de (regio)bijeenkomsten die voor de leslocaties worden georganiseerd.
  • Eens per jaar het leslocatie-onderzoek invullen. Dit is een uitgebreide online vragenlijst over de activiteiten in de leslocatie. Je ontvangt een terugkoppeling van de resultaten met informatie over de trends in de leslocaties.

Geschatte werktijd 4 uur per week. Je kunt die uren flexibel indelen.
De huidige coördinator van de leslocatie zal je inwerken.

Meer informatie en sollicitatie

Voor meer informatie of voor een sollicitatie kun je contact opnemen met José van Waaijen: j.van.waaijen@bibliotheekavv.nl.